I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Friday, December 30, 2011

Pencarian dalam kehidupan

ini adalah first time aku cuba untuk tulis kisah tentang diriku ini......  :-)
i
 Pertama

..habes je SPM aku terus bekerja ikut member,.time tu memang saja sebab dari duduk umah takde wat pape..
Jan 2011,..bulan pertama aku bekerja
        Memang agak janggal,..tapi aku dapat bantuan dari member2..Pada waktu itu aku memang terasa asing sangat2.
waktu kerja:   Jan - Okt 2011


               

dalam pada waktu bekerja aku fikir adakah ini masa depan aku..tapi mase tu aku mengharapkan satu panggilan untuk menyambung pelajaran,.. aku hope sangat2 dapat under government,.tak nak swasta,.!! sebab aku bukan datang dari keluarga senang..aku risau dengan faktor kewangan,..

No comments:

Post a Comment