I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Monday, April 9, 2012

Trip Ke UiTM Pulau Pinang

Halu3x..(wah da mcam Fara fauzana la pulak,hihi..)

JOIN "JPM'

Time bosan-bosan camni aku nak cerita pengalaman aku follow trip ke UiTM Pulau Pinang . Tak silap aku,time nieyh dalam 27 Disember 2011.Sekarang baru ade feel nak share kenangan pergi sana.Sebelum aku follow Kelab JPM iaitu Jawatankuasa Penggerak Masjid,aku nyer MT biro Ekonomi dalam kelab tu soh aku ngan 2 org lagi kalo tak silap,gi KUIM(Kolej Universiti Islam Melaka) ade cam lebih kurang kursus kepimpinan,tapi tak ramai yang join,so dibatalkan.Then,MT ni offer lak pergi Pulau Pinang sebab ada MT kelab ni yang tak ikut.Masa ni aku rasa syukur alhamdullillah sangat2 sebab dah lama tak pegi jejalan kat negeri yang jauh-jauh..heheee..

               Perjalanan pergi sana penat jugak walaupun tak drive,hee..tapi agak best jugak,lagipun dalam bas UiTM yang aku naik tu hanya 3 orang je siswa Part 1,iaitu aku ngan 2 owg lagi member aku,.


jabir & hafiz

Sampai je dekat sana,kitowang semua check in kat tempat penginapan(wah dah macam mlancong lak,gambar nye kat bawah ni...hihi)
 

ADAMSON INN HOTEL
Tempat penginapan ni ada ciri-ciri islamik sdikit la,kat dalam ada tampal gambar-gambar berkaitan agama seperti peristiwa batu terapung kat negara arab..



Masa hari kedua dekat sana,selepas melawat uitm Penang..kami dibawa ke seluruh gak la kawasan 
Pulau Pinang.Antaranya,gi empangan kat Penang..best2,aman je..Masa dekat bandar juga kitowang sempat "menapow" jeruk2 yang dijual,agak byk gak yang dibeli untuk dibawa balik ke kampung halaman  nanti.heee





Dalam bas UiTM Melaka ni memang sOjuk bObonar la weyh..dahlah malam,.
Hanye Allah je yg tahu tahap kesejukan nyer,..huishhhh..

 
Gambar tang makan ue,sape2 yang pernah gi Penang mesti diowang tau harga nyer..
memang kOw2 huh..

Okeyh,Kat atas ni sume lepas dari lawat UiTM Pulau Pinang.Memang agak menarik la,sebab design bangunan2 kat sana lebih menarik sebab ala2 sains gitu..hahaha..Layanan dari Ahli Pusat Islam kat sana pun alhamdullillah baik..terima kasih UiTM Penang..!!hihi..

              Ini antara gambar yang sempat d'snap if nak tunjuk semua memang banyak,so,aku kecik2 kan gambar2 nye,Time pegi ade pegi satu pasar malam kat sana,aku ingat lagi ada salah satu kedai ni jual phone,laptop,bla3x.Kekadang tgok cam brg curik je,,suspens gak aku tengok,tapi penjual ue kata barang2 scond hand,wallahualam..Tapi ada satu kedai ni yang jual fon NOKIA 3310,sesape yg still ingat lagi kat fon tu memang bagus,x silap harga nye dalam RM30 je... cam nak beli,tapi cam dah rosak jerk,tros cancel..huh


          

No comments:

Post a Comment