I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Saturday, August 4, 2012

memOries d'Teluk Gorek ,Mersing

haloooOOOO...!!
Asalamualaikum kepada sape-sape yang sudi baca hasil nukilan yang memang tak berapa nak nGetOp bagai..heeeeheeeeehee....
Mase ni tetibe cam nak share citer sebelom memulakan perjalanan pelajar yang sebenar-benarnya.
Kali ini aku nak bercerita sikit pasal kenangan aku masa pi TeLuk GoreK , Mersing , JOHOR......
Apa yang aku nak cerita..???   urmmmmmmm...
okey2x...
Cerita yang aku nak share adalah pengalaman yang semestinyer aku rasa sangat-sangat menarik la kan.
Yus & Yap
Masa ni aku telah diajak sekeluarga ke tempat ue bersama keluarga belah mak aku,iaitu Mak usu ...dalam setahun memang akan pergi jejalan camni.Tapi untuk kali ni punye Trip,Yus ngan Yap pun follow sekali,tu yang bertambah happening lagi.heeeee  :)
   Yang kat sebelah kanan ni ,gamba diowank..
bertambah gembira cket,..takdela aku bosan sangat kat Mersing time tu.













     Next citer yang aku nak share adalah mase tido kat sane aku telah Check in kat Chalet Teluk Gorek.Tapi nak buat macam mana kan,kuantiti yang pergi terlebih pulak lak ai malam tu,So aku check in kat dalam Khemah je ,......hurmmmmmm...
Tapi kire ok la kan,dari takde tempat tido,dapat experience ala-ala camping kan.
       Tapi yang chalet ue,luar memang nampak burok je kan,tapi dalam nice wooo..heheee.. siap ade aircond lagi tu..
       Tidor kat khemah lagi menarik sebab pasang khemah tepi laut..angin pantai memang sejuk ooOoOooOoo..hahahaaa..





Barbeque time



   Pada malam ni memang happening,semua benda yang nak dibakar semuanyer dibawa keluar...
Macam-macam ada....
contoh:  -Ayam (memang wajib la kan )
               -Sotong
             -Udang
                -dll....
time malam tu,roti biasa pun turut aku bakar..
Yang peliknye,kopok lekor malam tu pun dibakar bukan digoreng atau direbus ,hahhahaaaa..
 
     Itulah menu-menu pelik yang aku cuba pada malam tu,..kih2x..
       



                                                                                           Tapi menu yang buat aku idam-idamkan yang dapat
makan pada malam tu ialah Coeslow...sedeyh tu memang ler,..ingatkan nak jamah ke ape ke..
     Sekali aku check dalam bekas,licin semua nyer..takpelah kan ,mungkin takde rezeki nak makan coeslow time malam tu,..

    Walaubagaimanapun (ceh,cam nak buat esei je)
malam tu adalah pengalaman happening......

    Luv all of Family....!!!!!









JEBAT


    Yang penting aku tulis jebat bukan bermaksud Kolej Jebat ea..hihi...
     Itu hanyalah nama seekor kucing yang dijaga  oleh Mak Usu aku dari kucing tu kecik lagi...walaupun kaler macam kelabu-kelabu sikit.

Papepon
Jebat cOmeL..
heehe.


My Family....!!  <3



No comments:

Post a Comment