I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Sunday, April 8, 2012

MOVIE

Asalamualaikum..

Boleh tahan la..

Kali ni nak share ngan korang tentang Movie.Baru-baru ni aku baru lepas tonton citer JOHN CARTER & CINTA KURA-KURA.Memang best sesangat..Aku bukan jenis owang yg asyik nak tunggu citer baru pastu gi panggung.Tapi haritu tiba-tiba ada member ajak tengok citer JOHN CATER , tapi ok la jugak sebab aku memang dah lama tak pegi wayang..kih3x(agak teruk ktawa camni,hihi)


poster filem pun dah smart..
movie ni memang best..!!

Cerita ni aku tak berapa sangat nak wat "elaboration' , walaupun dah tengok,heheehe, tapi cume dapt citer cket ia nya tentang seorang manusia kat bumi tiba-tiba boleh sampai kat Planet Marikh.Dengar citer movie ni ade diadaptasi oleh satu buku ke novel kalu tak silap..                    
                      Pada permulaan bila mnusia ue datang ke marikh,dia ade satu kelebihan that he can do it on Mars,ops..speaking lak..kui3x..takpe la,menghayati cket citer owg inggeris ni..Pastu dgan klebihan dia tu,dia dianggap sebagai seorang yang hebat kat Planet tu,.Dalam cerita tu juga,ada dua puak,yang aku tau satu cam group manusia ngan lagi satu group alien.
                   
                     Okeylah,mungkin korang ade yang dah tengok gak kan,aku cuma nak share cket je hehe,.. Plot 
cerita ni memang menarik,.. Kalau nak rate dari 5 bintang, aku nak rate dalam 4setengah..hihi..



Cinta Kura-kura

Cam pelik je dongar nyer,ade jugak yang ketawa bila aku cakap pasal citer ni dek hanya tajuk,kura-kura..tapi citer ni bkan nye apa sangat,cuma mengisahkan binatang yang boleh cakap.Pasangan romantik lak boleh dikatakan memang keno bebeno..hihii..   
      
                 Cerita ni aku sempat download kat "Youtube' sebelum pihak KRU studios membuat sekatan terhadap citer ni.Agak kelakar la jugak time nieh..Untong sempat,kalo x memang melepas la eden jawabnyer..kih3x.. Cerita ni pula kalau nak rate,aku rate dalam 3 bintang je kot..sebab ade certain2 part haiwan2 nye cam tak logik je,contoh,gajah,harimau kuar dari restoran..haishhhhh..!!

No comments:

Post a Comment