I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pages

Thursday, April 5, 2012

UiTM Alor Gajah,Melaka


SEMASA DI UiTM KAG MELAKA

Semasa mula2 aku menjejak kan kaki ke alam Universiti,.bukan men "nervous" lagi , sebab keadaan persekitaran yg mengubah cara hidup aku yang selama ini tak pernah duk kat Asrama,tapi kat cnie diowang x panggil asrama tapi dipanggil KOLEJ,aku dapat kolej LEKIR.. pelik la jugak aku mendengarnya,.hurmmm
apepun,nice gak ,..hihi
walaupun x bape cantik,aku tetap gembira sebab dapat kemudahan yg diberikan kepada setiap pelajar UiTM,
KOLEJ LEKIR..!!!!
(alang2 ue,bilik aku yg pertama sekali level terbawah,hihi"promote bilik")

HARI PERTAMA


Waktu ni aku memang aku rasa "janggal",sebab ditinggalkan oleh family aku yg menghantar aku ke UiTM ni..Walaupun aku dah berumur genap 18tahun..tapi perasaan aku masih berdebar-debar dgn keadaan yang baru aku tempuh..

                    Masa ni aku cuba untuk berkenalan dengan sesiapa sahaja(segan lorh mse ni,hihi).Tapi aku mempunyai 2 org rakan yg aku telah kenal di Simpang Renggam.By the way,diowang dah merasa dok kat asrama cam ni..sebab yg sowang ni amek Pra Diploma & lagi sorang ni pernah masuk POLITEKNIK..huh..
papepun ini kenangan pertama yg aku lalui di alam Universiti.  :-)


HARI KEDUA


okeyh,..pada hari ni aku memang penat , sebab aktiviti2 MDS yg MPP UiTM buat pada hari semalamnyer .huh..
hari kedua ni aku dipaksa oleh Senior MPP untuk bangun pada awal pagi termasuklah rakan2 baru aku.
Dah larh tido kol 1:00 am ,bgon x silap kol 5:00 am,..then xde istilah rehat lagi..huh. Tapi aku x kisah masa ni,untuk kebaikan para pelajar juga kan..hehehe
    

HARI BERIKUTNYA


Bangun pagi memang diwajibkan setiap hari semasa bersama MPP KAG ..huh..
macam2 kes yg berlaku,biasa la tempat baru.orang baru,then jumpa la perangai2 baru yg x pernah jumpa sebelum nie..
               
                     Semasa diberi ceramah di Dewan Taming Sari,memang ramai yg terlentok tido ,hikhik..dah la sejuk tahap mksimum gak la Campur penat lagi..apa lagi tido la jawabnya..huh  ,. aku pun kekadang join gak la.haha
     

No comments:

Post a Comment